۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

موفقیت ووشوکاران سیستان و بلوچستان در رقابتهای انتخابی تیم ملی

موفقیت ووشوکاران سیستان و بلوچستان در رقابتهای انتخابی تیم ملی

زاهدان- رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان از افتخارآفرینی ووشوکاران استان در رقابت با سایر استان‌ها در رقابتهای انتخابی تیم ملی خبر داد.

عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بانوان و آقایان ووشوکار سیستان و بلوچستان در بهمن ماه توانستند در رقابتهای انتخابی تیم ملی حاضر و پس از رقابت با رقبای خود، برای استان افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی ووشو اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو و قهرمانی جهان ۲۰۲۳ آمریکا که از صبح روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز شده بود، شنبه ۱۵ بهمن به پایان رسید.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با شش ورزشکار در این دوره حضور داشت که درنهایت توانست یک مدال نقره و یک برنز و یک سهمیه دعوت شده به اردو را به دست آورد.

وی اظهار کرد: «علیرضا ریگی» در وزن ۶۰ کیلو مقام سوم، «محمدرضا ریگی» در وزن ۸۵ کیلو مقام دوم را کسب و «پویا آذرنگ» در وزن ۵۲ کیلو با نظر کادر فنی به اردو مرحله اول تیم ملی دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: «علیرضا ریگی» ورزشکار اهل سنت در رشته ووشو مدال طلای خود در مسابقات آسیایی را به مقام معظم رهبری تقدیم کرده بود.

شیبک افزود: رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در هانگژو و قهرمانی جهان که از صبح سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز شده بود، بعدازظهر چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

وی اظهار کرد: تیم ووشو بانوان استان با شش ورزشکار در بخش ساندا و سه ورزشکار در بخش تالو این دوره از رقابت‌ها حضور داشت که درپایان نرگس بهادرانی توانست در وزن منفی ۴۸ کیلو مدال نقره را بدست آورد.

رئیس هیئت ووشو استان بیان کرد: زینب عباسی داور بین المللی ووشو سیستان و بلوچستان نیز به عنوان مسئول کمیته بانوان دراین رقابتها حضور داشت.

کد خبر 5705540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha